REKLAMACJE
POBIERZ: Formularz Protokół Reklamacyjny
Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami odnośnie Reklamacji dostępnymi w Regulaminie sklepu internetowego Naturalhomedecor.pl
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@naturalhomedecor.pl lub drogą pocztową na adres Franciszka Klimczaka 17/ 107, 02-797 Warszawa. Dodaj numer zamówienia w tytule.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
- a) wymiany towaru
lub
- b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
- a) odstąpić od umowy
lub
- b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
OBOWIĄZEK SPRAWDZENIA PRZESYŁKI PODCZAS ODBIORU OD KURIERA:
W chwili odbioru przesyłki Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.
Przed otwarciem przesyłki należy pokwitować jej doręczenie i sprawdzić czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W tym celu prosimy: a) obejrzeć przesyłkę z zewnątrz b) następnie należy otworzyć przesyłkę i sprawdzić czy zamówiony produkt nie posiada niewidocznych z zewnątrz ubytków lub uszkodzeń, sprawdzić kompletność dostarczanych produktów oraz czy istnieją ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów.
- W przypadku jeśli przesyłka dostarczona do Konsumenta jest uszkodzona, zawiera uszkodzenia mechaniczne lub jest niezgodna z zamówieniem, prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera. W takim przypadku Kupujący powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.
- Protokół powinien zawierać datę i godzinę doręczenia, dokładny opis stwierdzonych uszkodzeń produktu lub ewentualnych braków. Dodatkowo, protokół musi dokładnie opisywać stan opakowania – przykładowo: wgniecenia, uszkodzenie taśmy, rozdarcie). Protokół musi być podpisany przez Kupującego i Kuriera.
- W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń w produkcie po odjechaniu kuriera należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską pod numerem podanym na liście przewozowym i zażądać przyjazdu przedstawiciela przewoźnika w celu spisania protokołu.
- O zaistniałej sytuacji prosimy niezwłocznie poinformować sklep droga mailową na adres sklep@naturalhomedecor.pl.
- Brak dokonania aktu staranności może skutkować odmową uznania reklamacji przez firmę kurierską.
PAMIĘTAJ:
- Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Prosimy nie wysyłać reklamowanego produktu bez uprzedniego przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego przez sklep oraz potwierdzenia przez sklep sposobu przesyłu reklamowanego towaru.
- Naturalhomedecor.pl nie jest producentem towarów - nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji sprzedawanego towaru.
Co nie stanowi podstawy reklamacji?
a) Podstawy reklamacji nie stanowią różnice w odcieniach kolorów między faktycznym wyglądem produktów, a towarem prezentowanym na zdjęciach. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, a różnice mogą wynikać z innych ustawień czy parametrów komputera, karty graficznej Kupującego.
b) Podstawy reklamacji nie stanowią różnice w kształcie produktu wytworzonego ręcznie z drewna i innych materiałów naturalnych o wyjątkowych unikalnych kształtach, właściwościach, usłojeniu, fakturze wbarwieni naturalnego materiału - między faktycznym wyglądem produktów, a towarem prezentowanym na zdjęciach. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, a różnice mogą wynikać z unikalnych walorów naturalnego materiału, np. drewna, kamienia itp (np. usłojenie, kształt).
c) Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystania i użytkowania zakupionego produktu, niezgodnego z jego przeznaczeniem i/ lub zamieszczoną instrukcją użytkowania.