
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY - ZWROT TOWARU
POBIERZ: Kliknij w Formularz Odstąpienia od Umowy
Prosimy o dokładne zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami o prawie odstąpienia od umowy w Regulaminie sklepu internetowego Naturalhomedecor.pl.
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem, albo B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@naturalhomedecor.pl.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu prosimy o dostarczenie oświadczenia przed jego upływem:
Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Obowiązki kupującego uprzywilejowanego zwracającego towar
(poszanowanie zwracanego mienia zgodnie z normami społecznymi oraz prawnymi)
Kupujący uprzywilejowany:
- przesyła oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- ma obowiązek niezwłocznie zwrócić towar do sklepu, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- odsyła towar w stanie nienaruszonym (niezmienionym w stosunku do dnia wydania towaru), kompletny, nie noszący śladów użytkowania, bez uszkodzeń, w oryginalnym opakowaniu producenta, stanowiącym część produktową.
- ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcji towaru.
- odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. Koszt przesyłki ze zwracanym towarem nie podlega zwrotowi.
- Informujemy, że sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Odesłanie produktu - procedura zwrotu (w 5 krokach):
- Poinformuj nas o chęci zwrotu, podając numer zamówienia, na: sklep@naturalhomedecor.pl
- Zapakuj staranne towar, zabezpiecz przesyłkę, tak aby produkt, w tym też oryginalne opakowanie produktu nie zostały uszkodzone w transporcie.
- Do zwracanego towaru dołącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy, oraz oryginał dokumentu sprzedaży (paragon lub fakturę). W przypadku gdy na paragonie lub fakturze znajdują się produkty nie zwracane, prosimy o dołączenie kopi faktury lub paragonu – zamiast oryginału dokumentów.
- Prosimy o odesłanie towaru na adres do zwrotów, podany poniżej.
- Prześlij nam mailem nr przesyłki lub link do Twojej przesyłki, ułatwi to procedurę zwrotu.
ADRES DO ZWROTÓW:
NATURAL HOME DEOCOR Sylwia Jaskulska
Prymasa Augusta Hlonda 10 G/ klatka A – parter
02-972, Warszawa
telefon dla kuriera: 507 707 299
Skutki odstąpienia od umowy
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
Kiedy prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy?
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb, w tym w szczególności produkty wykonane na zamówienie, o właściwościach indywidualnie określonych przez Kupującego, np. wariant koloru, rodzaj materiału, wariant rozmiarowy, do wytworzenia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Sklep procesuje zwroty jedynie od Kupujących uprzywilejowanych, w świetle obowiązujących przepisów prawnych.