do kasy suma: 0,00 zł
Wersje językowe
Zwroty

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY - ZWROT TOWARU

 

 

POBIERZ:     Kliknij w Formularz Odstąpienia od Umowy

 Prosimy o dokładne zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami o prawie odstąpienia od umowy w Regulaminie sklepu internetowego Naturalhomedecor.pl.

 

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem, albo B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@naturalhomedecor.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

Obowiązki kupującego uprzywilejowanego zwracającego towar

(poszanowanie zwracanego mienia zgodnie z normami społecznymi oraz prawnymi)

Kupujący uprzywilejowany:

  • przesyła oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • ma obowiązek niezwłocznie zwrócić towar do sklepu, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  • odsyła towar w stanie nienaruszonym (niezmienionym w stosunku do dnia wydania towaru), kompletny, nie noszący śladów użytkowania, bez uszkodzeń, w oryginalnym opakowaniu producenta, stanowiącym część produktową.
  • ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcji towaru.
  • odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. Koszt przesyłki ze zwracanym towarem nie podlega zwrotowi.
  • Informujemy, że sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

Odesłanie produktu - procedura zwrotu (w 5 krokach):

  1. Poinformuj nas o chęci zwrotu, podając numer zamówienia, na: sklep@naturalhomedecor.pl
  2. Zapakuj staranne towar, zabezpiecz przesyłkę, tak aby produkt, w tym też oryginalne opakowanie produktu nie zostały uszkodzone w transporcie.
  3. Do zwracanego towaru dołącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy, oraz oryginał dokumentu sprzedaży (paragon lub fakturę). W przypadku gdy na paragonie lub fakturze znajdują się produkty nie zwracane, prosimy o dołączenie kopi faktury lub paragonu – zamiast oryginału dokumentów.
  4. Prosimy o odesłanie towaru na adres do zwrotów, podany poniżej.
  5. Prześlij nam mailem nr przesyłki lub link do Twojej przesyłki, ułatwi to procedurę zwrotu.

 

ADRES DO ZWROTÓW:

NATURAL HOME DEOCOR Sylwia Jaskulska

Prymasa Augusta Hlonda 10 G/ klatka A – parter

02-972, Warszawa

telefon dla kuriera: 507 707 299

 

 

Skutki odstąpienia od umowy

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

 

Kiedy prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy?

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb, w tym w szczególności produkty wykonane na zamówienie, o właściwościach indywidualnie określonych przez Kupującego, np. wariant koloru, rodzaj materiału, wariant rozmiarowy, do wytworzenia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 Sklep procesuje zwroty jedynie od Kupujących uprzywilejowanych, w świetle obowiązujących przepisów prawnych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl