Dostępność

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW.

Szczegóły dotyczące dostępności produktów widoczne są na karcie produktu.

Na platformie sklepu znajdziesz statusy oznaczające termin, w którym możemy wysłać do Ciebie wybrany produkt.

  • Status "Wysyłka do 24h" - produkt dostępny od ręki, wysyłany w dni robocze. Paczka zostanie wydana kurierowi do 48 godzin od złożenia zamówienia z zaksięgowaniem płatności na koncie sklepu.
  • Status "Wysyłka do 7 dni" roboczych - produkt jest dostępny w magazynie producenta lub hurtowni. Sprowadzamy go od producenta lub hurtowni. Zastrzegamy, że szacowany okres do 7 dni roboczych może ulec zmianie, jeśli produkt będzie chwilowo niedostępny w magazynie. Na stronie podajemy orientacyjny, szacowany termin dostawy. 
  • Status "Wysyłka 7-14 dni" roboczych - produkt jest dostępny w magazynie producenta lub hurtowni. Sprowadzamy go od producenta lub hurtowni. Zastrzegamy, że szacowany okres 7-14 dni roboczych może ulec zmianie, jeśli produkt będzie chwilowo niedostępny w magazynie. Na stronie podajemy orientacyjny, szacowany termin dostawy.
  • Status "Wysyłka do 20 dni" roboczych - produkt jest dostępny w magazynie producenta. Sprowadzamy go od producenta. Zastrzegamy, że szacowany okres do 20 dni roboczych może ulec zmianie, jeśli produkt będzie chwilowo niedostępny w magazynie producenta. Na stronie podajemy orientacyjny, szacowany termin dostawy.
  • Status "Wysyłka do 30 dni" roboczych - produkt jest dostępny w magazynie producenta. Sprowadzamy go od producenta. Zastrzegamy, że szacowany okres do 30 dni roboczych może ulec zmianie, jeśli produkt będzie chwilowo niedostępny w magazynie producenta. Na stronie podajemy orientacyjny, szacowany termin dostawy.
  • Status "na zamówienie" - termin ustalany jest indywidualnie po potwierdzeniu z producentem dostępności produktu w magazynie producenta lub po ustaleniu ile zajmie producentowi wyprodukowanie produktu pod indywidualne wymagania Kupującego. Wysyłka produktów ze statusem "na zamówienie" realizowana jest natychmiast po otrzymaniu dostawy od  producenta.
  • W przypadku gdyby termin dostępności produktu się wydłużył, niezwłocznie zostaniesz o tym poinformowany i sam zadecydujesz czy dalej chcesz czekać na produkt.
  • Podany status wysyłki zawsze dotyczy dni roboczych.
  • W przypadku wątpliwości i pytań dotyczących wysyłki interesujących Cię produktów, napisz do nas na adres e-mail.
  • Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów o różnej dostępności, standardowo w sklepie, czas wysyłki całego zamówienia jest dostosowany do produktu o najdłuższym statusie dostępności. Jeśli jednak nie chcesz czekać, aż skompletujemy całe Twoje zamówienie - skontaktuj się z nami. Uzgodnimy najkorzystniejszy dla Ciebie wariant wysyłki.
  • Jeśli jesteś zainteresowany wysyłką zagraniczną, prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem na adres e-mail sklep@naturalhomedecor.pl w celu ustalenia kosztu przesyłki do konkretnego kraju w Europie.
  • Na specjalne życzenie Klientów sklepu, możemy sprowadzić produkty niedostępne w sklepie, ale dostępne u danego producenta. Prosimy o kontakt na adres e-mail sklep@naturalhomedecor.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

ROZPOCZNIJ ZAKUPY.

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj