FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)


Jak dodać produkt do koszyka?
Informację jak dodać produkt do koszyka znajdziesz w zakładce JAK KUPOWAĆ. KROK 1.

Jak złożyć zamówienie?
Szczegółową informację jak złożyć zamówienie znajdziesz w zakładce JAK KUPOWAĆ.

Jak wykorzystać kod rabatowy otrzymany przy zapisaniu się do newslettera KLUBU NHD?
Wejdź na stronę Naturalhomedecor.pl i dodaj do koszyka produkty za minimum 300 PLN. W koszyku znajdziesz pole "Kod rabatowy". Wpisz swój kod rabatowy. Kwota do zapłaty automatycznie obniży się o wartość kodu rabatowego.

Co to jest Karta Podarunkowa NHD i jak z niej skorzystać?
Karta Podarunkowa NHD to kod rabatowy, zakupiony na stronie Naturalhomedecor.pl. Karta jest gotowym prezentem - wydrukowana na eleganckim papierze i zapakowana w kopertę.
Nasze Karty Podarunkowe nie mają terminu ważności, wiec możesz nią zapłacić za zakupy kiedy będziesz potrzebować. Aby użyć Karty, wpisz zamieszczony na niej kod w okienku "Kod rabatowy". Warto wykorzystać całą kwotę na karcie podczas jednej transakcji. Kodu na karcie nie da się wykorzystać ponownie. Nie ma możliwości użycia kilku Kart Podarunkowych jednocześnie. Nie ma też możliwości łączenia ich z innymi kodami rabatowymi. Szczegółowe informacje o Kartach Podarunkowych NHD znajdziesz w kategorii "Prezent" i zakładce KARTA PODARUNKOWA

Jak mogę zmienić ustawienia newslettera, zrezygnować z subskrypcji?
Ustawienia newslettera można zmienić w każdym momencie.
W każdej chwili możesz zrezygnować logując się na swoje konto w naturalhomedecor.pl lub klikając link anulujący subskrypcję i znajdujący się w stopce każdego newslettera.

Dlaczego realizacja zamówienia może się opóźnić?
Pomimo, że informacje o dostępności produktów aktualizowane są na bieżąco, może zdarzyć się, że producent odmówi realizacji zamówienia lub wydłuży termin dostawy w związku z chwilowym brakiem produktu w magazynie. Jeśli zajdzie taka sytuacja, niezwłocznie poinformujemy Ciebie o niej przekazując informację ile wynosi aktualny termin realizacji, abyś zadecydował czy nadal chcesz czekać, czy anulować swoje zamówienie.

Czy faktura może być przesłana na inny adres niż wysyłane produkty?
Tak. Podczas składania zamówienia podaj dwa adresy, jeden adres do wysyłki oraz drugi - adres rozliczeniowy, na który wystawiamy fakturę.

Czy zakupy na Naturalhomedecor.pl są bezpieczne?
Tak. Posiadamy Certyfikat SSL - wymiana danych pomiędzy kupującym, a naszym sklepem jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna, chroniąc  dane przed dostępem i odczytem przez osoby niepowołane.
Sklep Naturalhomedecor.pl przykłada wszelkich starań abyś w naszym sklepie czuł się bezpiecznie i komfortowo. Twoja prywatność jest dla nas bardzo ważna, dlatego też powierzone nam dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie w celu realizacji zamówienia, a adres mailowy (jeśli wyrazisz swoją zgodę) - do wysyłki newslettera. Współpracujemy z solidnym operatorem płatności online PayU, dzięki czemu możesz być pewny co do bezpieczeństwa transakcji płatniczych za pomocą tego systemu. PayU chroni Twoje dane osobowe oraz dba o należyte zabezpieczenie procesu wpłaty.

Jak uzyskać dostęp do moich danych lub jak je usunąć?
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące Twoich danych osobowych, instrukcje, jak uzyskać do nich dostęp oraz jak je usunąć.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

ROZPOCZNIJ ZAKUPY.

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj